מערכות CRM
מערכת CRM מאגדת את מכלול כלי הניהול הממוחשבים תחת מעטפת אחת ומאפשרת לקבל מידע עדכני בכל רגע נתון לצרכי ניהול ושימור לקוחות, ניהול פרוייקטים, משימות, מלאי, והנהלת חשבונות.
התוכנות מיועדות לעסקים ולארגונים בכל הגדלים, מעסק קטן ועד חברה רב-לאומית.
בחירה והטמעה של מערכת ה-CRM הנכונה יכולה לשנות לחלוטין את הדרך בה עסק מתקשר עם הלקוחות שלו, לשפר את היעילות בעבודה ולהוזיל עלויות בצורה משמעותית.
בעלי עסקים רבים מגיעים להבנה שהם צריכים פתרון CRM לעסק שלהם.
אולם, הטמעת מערכת CRM היא שינוי משמעותי באורח החיים שרוב העסקים והארגונים מתקשים לבצעו.
בחירה שגויה עלולה לגרום לתוצאות קשות ועסקים מוצאים את עצמם אומרים "זו לא המערכת, אנחנו פשוט לא מתאימים לעבודה עם מערכת CRM".
חבל, כי האמת היא, שאין עסק שלא זקוק או שלא מתאים למערכת CRM.
מה כולל התהליך של ייעוץ לבחירה והטמעת מערכת CRM
במסגרת התהליך נעבור מספר שלבים שבסופם תוכלו להתחיל לעבוד בצורה יעליה יותר ולהיות בטוחים שבחרתם את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלכם.
- נאפיין תהליכים עסקיים וצרכים עתידיים כדי למצוא מערכת CRM עבורכם
- נבחן מספר פתרונות כדי שתוכלו לבחור את המערכת המתאימה לכם ביותר
- נטמיע ביחד את התוכנה כדי שתתאים במדויק לצרכי העסק שלכם
איפיון
איפיון מדויק של התהליכים הארגוניים הקיימים ושל הצרכים העתידיים הוא שלב קריטי בתהליך בחירת והטמעת תוכנה לניהול העסק. לפיכך, חיוני להגדיר מראש ובמפורט את המטרות שלשמן נועדה התוכנה, למפות נכון את התהליכים הארגוניים ולזהות איפה ניתן לחסוך ולייעל תהליכי עבודה.
רק אז נוכל לגשת לבחירת התוכנה בצורה מושכלת ולהבטיח את מירב הסכויים לבחירה נכונה.
- תוכנת תזכורות משוכללת, או מערכת לשליחת מיילים קבוצתיים ללקוחות?
- תוכנה להוצאת מספר רב של חשבוניות בלחיצת כפתור?
- או אולי תוכנה לשימור לקוחות לצורך מכירות חוזרות?
הפתרון של מערכת CRM מבוסס ענן כרוך בעלות חדשית נמוכה, ללא צורך בעלויות נוספות. מכיוון שכך, לא רצוי לחסוך בשלבים הקריטיים של האיפיון ובחירת התוכנה. דילוג על שלב זה, או ביצועו בצורה חובבנית, עלולים להביא לבחירה של תוכנה לא מתאימה וכתוצאה מכך לעלויות רבות נוספות בכסף, זמן עבודה של עובדים, עבודה לא יעילה ואף תסכול מתמשך, שעלול להביא לכשלון תהליך ההטמעה כולו.
בחירת התוכנה המתאימה
בעבר, מערכות CRM היו נגישות רק לארגונים גדולים בגלל מורכבותן ומחירן הגבוה.
כיום, עם התפשטות טכנולוגיות הענן, קיימים בשוק הרבה ספקים, ישראלים ובינלאומיים, אשר מציעים פתרונות מגוונים וקלים ליישום.
מנהלים רבים פוסחים על השלב החיוני של בחינת השוק וקבלת ייעוץ מקצועי בבחירת התוכנה המתאימה, ומתייעצים עם ספקי התוכנה בלבד. אולם, לכל תוכנה המאפיינים והיתרונות שלה ורק הכרות מעמיקה עמן מאפשרת בחירת הפתרון האופטימלי לצרכי הלקוח.
הטמעה והדרכה
שיתוף הפעולה ההדוק שאני מקיימת עם חברות התוכנה, והמומחיות הרבה שצברתי בעולמות התוכן השונים, מאפשרים לי להציע ללקוח הטמעה חלקה של התוכנה, התאמה של שדות ותהליכי עבודה ומתן מענה לכלל הצרכים בתהליך. תהליך ההטמעה מתבצע בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות ובהדרכה פרטנית של כל שלב, כך שהלקוח הוא שותף מלא בתהליך לכל אורך הדרך.
הנה מה שאומרים כמה מלקוחותינו
"תהליך העבודה אצלנו השתפר בצורה משמעותית בעקבות הטמעת מערכת CRM החדשה. אני רוצה להודות לעידית מור על העבודה המקצועית והמסורה ועל הליווי הצמוד לאורך כל שלבי תהליך האיפיון וההטמעה."
וידר חברה למשכנתאות
"החלטנו להשקיע בתהליך של שימור לקוחות בחברה ורצינו לעשות את זה כמו שצריך. עידית מור ליוותה אותנו בתהליך האיפיון, בחירת מערכת CRM המתאימה לצרכינו, ובנתה עבורנו את המהלך השלם והמדויק. תודה גדולה!"
מדיטק חברת תרופות
לפגישת היכרות ללא עלות צרו איתנו קשר עוד היום.
התקשרו: 054-7799312