אם אתם בעלי עסק פעיל בודאי נתקלתם לא אחת בצורך לנהל את המשאבים העומדים לרשותכם בצורה היעילה ביותר. כבעלי עסק קטן אתם נדרשים למלא את כל התפקידים השונים הנדרשים בעסק: נותני שירות או מפתחי המוצר, אנשי השיווק, אנשי המכירות, מנהלי הכספים, וכמובן מזכירות.
עוד ועוד לקוחות משמעו שצריך לספק להם שרות, לנהל את הספקים, את העובדים, חיובים ותשלומים, לארגן את הזמן וכמובן.. להשיג עוד ועוד לקוחות.
כל המטלות האלה אמנם מבורכות כי משמען שהעסק גדל ומצליח אבל הן גם מחייבות התייחסות הולמת כדי ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות, כדי שכל תחום בעסק יקבל התייחסות מלאה.
מכירים את הנטייה הטבעית של כולנו להתרכז במטלות שקל וטבעי לנו לבצע ולדחות את השאר ?
אז זהו, שכך אי אפשר לנהל עסק לאורך זמן !
מה יעזור לנו לארגן את כל התחומים בעסק, לשפר את הניהול והיעילות, ולחסוך זמן וכסף ?
לשם כך קיימות בשוק תוכנות לניהול עסק המספקות כלי ניהול חכמים.
אין לכם רשימת לקוחות מסודרת ?
- ניהול לקוחות מאפשר לתעד את פרטי לקוח ולעקוב אחר הפעילויות מולו (תיעוד שיחות, מיילים שנשלחו, שרותים או מוצרים שהלקוח קנה, חשבוניות וקבלות שנשלחו ללקוח)
- רשימת הלקוחות ניתנת לפילוח לפי סטטוס הלקוח (פוטנציאלי, פעיל, לקוח בעבר, לא מעוניין) או לפי כל פילוח אחר בהתאם לצרכים
- שמירה של העדפות הלקוח (איזה מוצרים, אילו תחומי עניין, דרישות מיוחדות, תאריכים לתזכורת)
לקוח מחכה להצעת מחיר ? שלחתם הצעה ויש צורך במעקב אחרי שבוע ?
- ניתן לנהל תהליכי מכירה משלב הפרסום, יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים, הצעות מחיר ומעקב אחרי ניהול משא ומתן
- אפשר לשמור את כל הצעות המחיר וההזמנות שנשלחו ללקוח מסוים ובכך לראות בקלות את ההיסטוריה של התקשרות מול הלקוח
- ניהול משימות המאפשר לתעדף משימות, לייעל את משימותיהם של העובדים, ולחלק ביניהם את העומס בצורה נכונה
רוצים לשלוח הצעה מיוחדת בתפוצה רחבה ? מפיצים ניוזלטר חדשי לרשימות תפוצה ?
- ניתן לנהל רשימות תפוצה בהתאם לפילוחים שונים
- אפשר לבנות ניוזלטר ולשלוח אותו לקבוצות שונות
אתם נותני שרות וזקוקים למעקב ודיווח על שעות ?
- ניתן לנהל מעקב שעות של פרוייקט או של שרות הניתן ללקוח מסוים
- אפשר להוציא דוחות של שעות עבודה בפילוחים שונים
קיימות בשוק מספר רב של תוכנות לניהול עסק המספקות פתרונות לנושאים המפורטים למעלה ולאתגרים נוספים שאנו נתקלים בהם בניהול העסק.
אז כמה זה עולה לנו ?
רוב התוכנות החדשות מסופקות כשירותי "ענן" (ניתנות לגישה דרך האינטרנט), ועלותן החדשית נעה בין 90 ש"ח ל-120 ש"ח למשתמש.
אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר כדי ללמוד עוד על תוכנות לניהול עסק ואיך הן יכולות לעזור לכם לחסוך זמן וכסף !