תוכנה לניהול קשרי לקוחות
אם הגעתם למסקנה שאתם זקוקים למערכת ניהול לקוחות, כנראה שהלקוחות הם המשאב העיקרי בעסק שלכם.
אתם רוצים לתת את השרות המקצועי ביותר ללקוחות
והעובדים שלכם הם הטובים ביותר בתחום.
ובכל זאת, למה גרף הרווחיות לא עולה?
התשובה יכולה להיות מאד פשוטה - ניהול לקוחות.
ניהול לקוחות יעיל הוא לעיתים ההבדל בין עסק טוב לעסק מצוין.
עם זאת, זו יכולה להיות משימה לא פשוטה הדורשת משאבים וזמן רב.
בעיקר, ניהול לקוחות דורש שליטה מלאה בנתונים כה רבים עד כי לעיתים נדמה כי מדובר במשימה בלתי אפשרית.
עם תוכנה לניהול לקוחות המותאמת לצרכים, ניהול לקוחות נכון ואפקטיבי יכול להפוך למשימה פשוטה .
רשימת לקוחות מסודרת
- תוכנה לניהול לקוחות מאפשרת לתעד את פרטי הלקוח ולעקוב אחר הפעילויות מולו (תיעוד שיחות, מיילים שנשלחו, שרותים או מוצרים שהלקוח קנה, חשבוניות וקבלות שנשלחו ללקוח).
- רשימת הלקוחות ניתנת לפילוח לפי סטטוס הלקוח (פוטנציאלי, פעיל, לקוח בעבר, לא מעוניין) או לפי כל פילוח אחר בהתאם לצרכים.
- שמירה של העדפות הלקוח (איזה מוצרים, אילו תחומי עניין, דרישות מיוחדות, תאריכים לתזכורת).
תוכנה לניהול לקוחות ברמה מתקדמת
תוכנה לניהול לקוחות מאפשרת טיפול בלקוחות, בשותפים עסקיים ובספקים באופן מלא ורב מימדי. עם שימוש עקבי במערכת, הלקוחות שלכם יהיו מרוצים יותר ורווחי העסק ימריאו אל על!
החל מקבלת הפניות (לידים), תיעוד השיחות, קביעת פגישות, שליחת מיילים ו-SMS, מעקבים ותזכורות, הצעות מחיר, חשבוניות מס וקבלות, וכל זאת במערכת CRM אינטרנטית ב"ענן", המאפשרת גישה מכל מחשב, או סמארטפון, אל מערכת ה-CRM שלכם.
מנהל המשתמש בתוכנה לניהול לקוחות יכול בלחיצה על מקש לקבל את ריכוז כל הפעילויות והאירועים של הלקוח, ניהול הפגישות עימו, ריכוז נתוני מכירות, ייעול הקשר עם הלקוח, לוח שנה ועוד.
להוציא מכל לקוח את המקסימום
תוכנה לניהול לקוחות מאפשרת לדלות מתוך המערכת נתוני לקוח שבאמצעותם תוכלו לייעל את אסטרטגיית המכירות והשיווק באופן המותאם לכל לקוח ולקוח. מי הסוכן המועדף, המוצרים המועדפים, מתי נוצר קשר לאחרונה ועוד.
שימוש במערכת CRM מאפשר למקסם את פוטנציאל הרווחיות מלקוחות קיימים וגם לפתוח כיווני התפתחות חדשים .
למה צריך ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול קשרי לקוחות?
השוק מציע מבחר רב של תוכנות CRM לניהול קשרי לקוחות.
איפיון מפורט ובחירה של התוכנה המתאימה לצרכי העסק שלכם הם קריטיים על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות שאתם מצפים להן.
תהליך האיפיון והבחירה מאפשר לכם לוודא שמיפיתם את כל התהליכים בעסק, איפיינתם את הדרישות מהמערכת ובדקתם את המערכות השונות לפני התחלת העבודה בפועל.
תהליך זה מאפשר בחירה מושכלת יותר, חוסך במשאבי כסף וזמן ומגביר את סיכויי ההצלחה של הפרוייקט.
אנו מומחים בייעוץ אובייקטיבי לאיפיון ובחירת תוכנה לניהול לקוחות שתשרת את העסק שלכם באופן המיטבי, בהתאמה מקסימלית ועם קלות שימוש.
רוצים לראות מה לקוחות חושבים עלינו? הקליקו כאן.
צרו איתנו קשר עוד היום לפגישת היכרות ללא עלות.
התקשרו - 054-7799312