• Facebook
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn

התקשרו : 054-7799312

MOHR CRM Consulting
  • דף בית
  • אודות
  • מה זה CRM
  • ייעוץ CRM
    • ייעוץ למערכת CRM
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול לקוחות
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול פרויקטים
  • תוכנות CRM
    • תוכנות CRM בעברית
    • תוכנות CRM גלובליות
  • לקוחות
  • תוכנה לניהול עסק
    • ג'ונגל פרוע במחירי תוכנות לניהול עסק
    • איך לבחור תוכנת CRM לעסק
    • Customer Relationship Management
    • זו לא מערכת CRM, זה מתכון!
    • משכנתא לטובת ניהול העסק
    • העסק שלך הוא העסק שלה
    • לחסוך זמן וכסף בעזרת תוכנה לניהול עסק
    • ניהול קשרי לקוחות
    • מערכת CRM לעסקים קטנים
  • ניהול משימות
    • תוכנה לניהול משימות
  • צרו קשר
  • דף בית
  • אודות
  • מה זה CRM
  • ייעוץ CRM
    • ייעוץ למערכת CRM
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול לקוחות
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול פרויקטים
  • תוכנות CRM
    • תוכנות CRM בעברית
    • תוכנות CRM גלובליות
  • לקוחות
  • תוכנה לניהול עסק
    • ג'ונגל פרוע במחירי תוכנות לניהול עסק
    • איך לבחור תוכנת CRM לעסק
    • Customer Relationship Management
    • זו לא מערכת CRM, זה מתכון!
    • משכנתא לטובת ניהול העסק
    • העסק שלך הוא העסק שלה
    • לחסוך זמן וכסף בעזרת תוכנה לניהול עסק
    • ניהול קשרי לקוחות
    • מערכת CRM לעסקים קטנים
  • ניהול משימות
    • תוכנה לניהול משימות
  • צרו קשר
MOHR CRM Consulting
  • דף בית
  • אודות
  • מה זה CRM
  • ייעוץ CRM
    • ייעוץ למערכת CRM
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול לקוחות
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול פרויקטים
  • תוכנות CRM
    • תוכנות CRM בעברית
    • תוכנות CRM גלובליות
  • לקוחות
  • תוכנה לניהול עסק
    • ג'ונגל פרוע במחירי תוכנות לניהול עסק
    • איך לבחור תוכנת CRM לעסק
    • Customer Relationship Management
    • זו לא מערכת CRM, זה מתכון!
    • משכנתא לטובת ניהול העסק
    • העסק שלך הוא העסק שלה
    • לחסוך זמן וכסף בעזרת תוכנה לניהול עסק
    • ניהול קשרי לקוחות
    • מערכת CRM לעסקים קטנים
  • ניהול משימות
    • תוכנה לניהול משימות
  • צרו קשר
  • דף בית
  • אודות
  • מה זה CRM
  • ייעוץ CRM
    • ייעוץ למערכת CRM
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול לקוחות
    • ייעוץ לבחירת תוכנה לניהול פרויקטים
  • תוכנות CRM
    • תוכנות CRM בעברית
    • תוכנות CRM גלובליות
  • לקוחות
  • תוכנה לניהול עסק
    • ג'ונגל פרוע במחירי תוכנות לניהול עסק
    • איך לבחור תוכנת CRM לעסק
    • Customer Relationship Management
    • זו לא מערכת CRM, זה מתכון!
    • משכנתא לטובת ניהול העסק
    • העסק שלך הוא העסק שלה
    • לחסוך זמן וכסף בעזרת תוכנה לניהול עסק
    • ניהול קשרי לקוחות
    • מערכת CRM לעסקים קטנים
  • ניהול משימות
    • תוכנה לניהול משימות
  • צרו קשר
ראשי » ניהול לקוחות » ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות

14 ביולי 2015 9:50 אין תגובות idit

במאמר הקודם דיברנו על החשיבות של שמירה וניהול קשרי הלקוחות שלנו.

מה כלול במושג ניהול קשרי לקוחות?

על פי הגדרת ויקיפדיה:
"ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management, מקובל להשתמש בקיצור CRM) הוא תחום העוסק בשירות לקוחות ובהבנה וניתוח של צורכיהם באמצעות כלים של טכנולוגיית המידע. התחום כולל מתודולוגיות, תוכנות מחשב וחומרות מחשב המסייעות לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו. המערכת משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות לשימור לקוחות ופיתוח בסיס הלקוחות הקיים, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו."

חלק חשוב מניהול קשרי הלקוחות הוא ניהול רשימות תפוצה ודיוור. FreeDigitalPhotos by Stuart miles

רשימת התפוצה או רשימות הדיוור, הן בעצם קהל היעד אליו אנו פונים. אלו האנשים שאנו מצפים שירכשו את המוצר/השירות ולכן חשוב לאפיין ולהכיר את רשימת התפוצה שלנו כדי שנוכל לבסס איתו קשר ארוך טווח.

מערכת דיוור היא מערכת אינטרנטית המאפשרת לשלוח מייל לקבוצה גדולה של כתובות דואר אלקטרוני או לשלוח סמס למספר גדול של מספרי טלפון.

מערכת הדיוור מתבססת על רשימות התפוצה שאנו מתחזקים.

התכונה החשובה ביותר שנרצה להשתמש בה היא יכולת הפילוח:

כולנו מוצפים במיילים שיווקיים שאת רובם אנחנו לא טורחים לפתוח. באמצעות מערכות דיוור ניתן לפלח את קהל היעד המקבל על פי קריטריונים כגון איזור, מוצרים רלוונטיים, מקצוע, גיל וכדומה – כך שלמעשה אנו זוכים להפצה של מידע רלוונטי על בסיס נתונים ברורים מאוד אודות מקבל ההודעה, מה שהופך את הסבירות לקריאת ההודעה ולהתעניינות מצד המקבל – לגבוהה ביותר.

שימו לב שעליכם לנהוג בהתאם לחוק הספאם בעת שליחת דואר לרשימת תפוצה.

מערכות דיוור חינמיות:

ניתן לבנות מערכת דיוור פשוטה בעזרת מערכות הדוא"ל שאנו משתמשים בהן ( ג'ימייל, אאוטלוק וכו').

לדוגמא: ניתן להגדיר בג'ימייל או באאוטלוק קבוצות נמענים המחולקות בהתאם לנושאים השונים ולשלוח מייל ממוקד רק לקבוצה מסויימת. שתי המערכות מוגבלות במספר הכתובות שניתן לשלוח אליהן בפעם אחת.

זוהי הרמה הבסיסית ביותר של רשימת דיוור מפולחת, והיא מתאימה לשימוש בשלבים הראשונים של הפעילות כאשר מספר הלקוחות או המתעניינים עדיין אינו גדול מאד.

מערכות דיוור בתשלום:

מערכות אלו מאפשרות שליחה של מסרים או ניוזלטר למאות ואלפי כתובות.

מה הן מכילות:

  • חלוקה של הכתובות לקבוצות עניין
  • טעינה מראש של סדרת מסרים וקביעת מרווחי הזמן בהם המסרים ישוגרו
  • הפצת ניוזלטר תקופתי
  • טיפול אוטומטי בבקשות הרשמה והסרה
  • ניקוי אוטומטי של מיילים חוזרים
  • ניתוח של כמה נמענים פותחים את המסרים שלכם ומי הם, כמה מקליקים על קישור ומי הם
  • ניתוח תוצאות של קמפיין שיווקי

 מהן העלויות ?

עלויות של מערכות דיוור מתחילות מ – $15 לחודש למערכת באנגלית, כ – 95 ש"ח לחודש למערכות בעברית. המחיר עולה בהתאם למספר הנמענים וכמות המסרים הנשלחת.

 למי כדאי להשתמש במערכות דיוור ?

  • עסקים המעוניינים לפנות לקהל גדול של לקוחות (למשל: שיווק של סדנאות, הרצאות)
  • עסקים המפרסמים את השירות או המוצר בדרך של הפצת ידע ללקוחות (ניוזלטר תקופתי הכולל מידע רלוונטי ללקוחות, טיפים שבועיים/חדשיים)
  • עסקים בעלי מספר גדול של לקוחות ומתעניינים
  • עסקים המשווקים ומוכרים מוצרים דרך האינטרנט

דוגמאות:

  • רב מסר
  • שלח מסר
  • GetResponse
  • ActiveTrail

האם בתהליכי ניהול הלקוחות שלכם אתם משתמשים במערכת דיוור ? באיזו דרך ? מה עובד עבורכם ?

אהבתם את מה שקראתם?
רוצים ללמוד עוד על תוכנות לניהול עסק?
צרו איתי קשר לפגישת היכרות!

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

שאלות נפוצות

מהן תוכנות לניהול לקוחות או CRM
תוכנות CRM מספקות כלים המאפשרים לנהל את כל הפעילויות והמידע העסקי במקום מרוכז ולקבל מידע עדכני על העסק בכל רגע נתון. ניתן לשמור ולרכז את כל המידע על הלקוחות ולתעד את התקשורת מולם, לנהל יומן ולחלק משימות בין העובדים, לנהל מעקב צמוד אחר פרוייקטים בביצוע, לנהל תהליכי מכירה ומסעות שיווק ופרסום, לשלוח דיוור לרשימות תפוצה ועוד.
מה ההבדלים בין התוכנות השונות
כל התוכנות מנהלות את רשימת הלקוחות בצורה זו או אחרת, אך כאשר בוחנים לעומק את היכולות הנוספות מגלים שיש הבדלים משמעותיים. יש כאלה שניתן לנהל בעזרתן גם פרויקטים, מלאי, לבצע מעקב זמנים מפורט, וכאלה שמצטיינות בשיתוף מידע ועבודת צוות.
לכן שלב האיפיון הוא חשוב כל כך, ומאפשר בחירה של מערכת העונה לצרכי העסק בצורה אופטימלית.
איך נדע איזו תוכנה מתאימה לעסק
כל לקוח עובר תהליך של הגדרה ואיפיון צרכים מפורט ולאחר מכן השוואה של המערכות השונות בשוק המתאימות לצרכיו.
אנו בוחרים ביחד את המערכת, אני מטמיעה אותה בהתאם לצרכים שהוגדרו ולבסוף מלווה ומדריכה על השימוש במערכת הנבחרת.

צרו קשר

טלפון: 054-7799312
דוא״ל: contact@iditmohr.co.il
פייסבוק: IditMohrConsulting

@כל הזכויות שמורות לעידית מור|הצהרת נגישות של האתר

שותפים עסקיים

Zebra CRM
PowerLink CRM
MyBusiness CRM
Plando CRM
FronTask CRM
Senzey CRM
ActiveCRM
Agile CRM
bpm'online
Reut One
רב מסר
הכוורת
מגנוס שיווק

חפשו אותנו

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
We WordPress
  • CRM

  • CRM דף הבית
  • מה זה CRM

  • מה זה CRM
  • מערכת CRM

  • מערכות CRM
  • תוכנת CRM

  • תוכנת CRM בעברית
  • תוכנת CRM גלובליות
  • תוכנה לניהול עסק

  • תוכנות לניהול עסק
  • ניהול משימות

  • תוכנות ניהול משימות
גלילה לראש העמוד